Groepslessen

Beweeg op het ritme van de muziek.

In onze groepslessen beweeg je op een prettige manier op het ritme van de muziek. Elk van deze lessen heeft een specifiek doel: conditie opbouwen, vetverbranding of figuurverbetering. Bij Prisma kan je ook aan Indoor Cycling doen.

AANBOD

Figuurtraining

De lessen Figuurtraining kunnen beschouwd worden als basistraining. Hier werken we vooral aan de spierversteviging van je lichaam.

Step & Shape

Tijdens de lessen Step & Shape maak je swingende bewegingen op en rond de step. Deze oefeningen stimuleren je vetverbranding, verbeteren je conditie en verstevigen je lichaam.

Zumba

Wie Zumba zegt, denkt ambiance. Deze groepsles is gebaseerd op Latijns-Amerikaanse dans. Ideaal om alles even los te gooien.

Pilates

Een trainingsmethode waarbij houding, stabiliteit, coördinatie, ademhaling en focus op lichaam en geest het uitgangspunt is. Het is een effectieve workout die spiergroepen tegelijk versterkt en rekt om een evenwichtig en soepel lichaam te krijgen. Het hele lichaam is betrokken bij Pilates.

Club Yoga

Las een wekelijks me-time momentje in met Club Yoga. Tijdens deze lessen doen we ontspanningsoefeningen gebaseerd op Yoga, Tai Chi en Pilates. We verbeteren onze ademhaling, lichaamshouding en ontspannen ons lichaam.

Club Power

Wil je fitnessen in groepsverband en dit op meeslepende muziek? Dan is Club Power zeker iets voor jou. Tijdens deze lessen verstevig je je spieren en slank je af. Iedereen kan meedoen.

Indoor Cycling

Indoor fietsen is fietsen op het ritme van de muziek. Door de muziek en de gedreven instructeur ga je in deze lessen grenzen verleggen. De focus ligt op vetverbranding en conditietoename, maar ook op amusement.

Zumba Toning

Latijns-Amerikaanse muziek combineren met jouw workout? Zumba Toning is de basis van Zumba met standaard pasjes op een leuk en rustiger tempo.

Gewichtsverlies – conditie en veerkracht naar een hoger niveau – versterking spieren

Fitball

Fitball is een efficiënte workout voor alle conditieniveaus. De workout is voornamelijk gericht op blessurepreventie en het verstevigen van de kernspieren. De kernspieren zijn spieren die bevestigd zijn aan je heupen, bekken, onderrug, ribben en schouderbladen. Ze zijn belangrijk voor alle bewegingen en stabiliseren je lichaam. Vooral de rug en buikspieren worden tijdens deze workout getraind.

Stabiliteit – balans – evenwicht

Pilates

Een effectieve workout die spiergroepen tegelijk versterkt en rekt om een evenwichtig en soepel lichaam te krijgen. Het hele lichaam is betrokken bij Pilates.

Vanaf donderdag 15/11 van 20 tot 21u

UURROOSTER

Uurrooster

uurrooster-groepslessen-2018

Info groepslessen

PRISMA_16_049

De winter staat voor de deur. Reserveer tijdig voor onze groepslessen. Dit kan aan het onthaal of telefonisch op het volgende nummer
015 22 44 16.